Contact eMAG – Relatii clienti pe Chat 24/7

eMAG este locul unde zilnic se regasesc sute de oferte pentru nenumarate produse afisate pe site-ul eMAG. Daca ai plasat o comanda sau doresti sa cunosti detaliile despre livrarile produselor comandate, ne indreptam atentia catre modul de contact eMAG centrul de suport clienti.

Serviciul de relatii clienti eMAG te poate ajuta in diverse situatii mai ales daca subiectul mesajului tau este legat de comenzi, livrari sau returul produselor comandate pe platforma online eMAG.

Contact eMAG Help suport relatii clienti

emag contact

Identificarea modului de contact eMAG intr-un timp relativ scurt impune identificarea anumitor probleme ce tin strict de comenzi, contul de client sau livrari si retur comenzi alocate contului tau personal.

Cum intri in contact cu eMAG mai rapid?

  1. Te loghezi in contul tau de client eMAG de unde selectezi functia de Suport ONLINE eMAG – chat integrat;
  2. Ai la indemana mai multe sectiuni de unde poti bifa motivul pentru care doresti sa interactionezi cu echipa de asitenta eMAG Bucuresti.
  3. Acum numai poti suna la telefonul din call center eMAG, toti operatorii sunt directionati catre chat iar in momentul in care este nevoie de mai multe informatii legate de solicitarea dvs. un operator eMAG te poate suna.

Contact eMAG pe chat live

Este optiunea numarul 1 cand vine ai nevoie de asistenta specializata pentru comenzile sau livrarile efectuate de eMAG. Pe chat se regasesc optiuni gata prestabilite de unde poti alege sa incepi discutia. Optiuni de contact eMAG prin chat:

  • Status comenzile mele – informatii despre comenzile efectuate pe eMag;
  • Retur produse – optiunea de retur pentru produsele cumparate de la eMag;
  • Optiuni de plata;
  • Service si garantii pentru produsele cumparate de la eMag;
  • Plasare comanda fie pe site-ul oficial sau din aplicatia eMag;
  • eMag Genius – abonament Genius sau probleme legate de serviciul Genius;
  • Asigurari RCS si Travel.

eMAG help Genius

O mare parte din solicitarile catre departamentul de relatii clienti eMAG face referire la serviciul eMAG Genius de unde pot fi generate anumite situatii ce tin de abonamentul Genius si livrarea anumitor produse incadrate in acest abonament.

Ce probleme se pot semnala la serviciul de relatii clienti eMAG Bucuresti:

  • reclamatii eMag Genius;
  • Procesare si livrare comenzi efectuate pe site-ul emag.ro
  • Plati servicii, RCA sau alte probeleme legate de platile efectuate;
  • Reclamatii cu privire la magazinele din Market Place.
  • Alte solicitari din partea dvs catre serviciul de relatii clienti eMag.

Contact emAG pentru retur produse

Poti face retur la eMAG atunci cand respecti politica de retur iar pentru situatii in care este necesar sa returnezi un produs, este indicat sa completezi formularul de retur regasit pe site-ul eMAG.ro

Pentru a returna un produs cumparat de la eMag este necesar sa completati formularul de retur eMag – vezi formular

Unde poti face retur la eMAG

  1. Direct in showroom eMAG;
  2. Retur eMAG la easyBox apropiat de locatia ta;
  3. Retur prin curier mai ales la produsele mari sau voluminoase;
  4. Retur la oficiile postale partenere.

Conditiile de retur sunt evidentiate foarte bine in politica de retur eMAG iar daca din diverse motive este necesar sa vorbesti cu un operator eMAG te sfatuim sa alegi modul de contact eMAG regasit prin sistemul online de chat.

Conditii minime de retur eMAG Romania
  1. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  2. Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat.
  3. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  4. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

De retinut atunci cand ai o problema la eMag?

  • Urmarire status comanda – Poti urmari statusul comenzii tale in sectiunea Istoric comenzi din contul de client eMAG. Intra in contul tau: https://www.emag.ro/user/login
  • Retur produse eMag – Cea mai rapida cale pentru a returna un produs este sa completezi si sa ne trimiti formularul de retur.
  • Nu te regasesti in situatiile de mai sus. Intra in contul Tau eMag de unde poti sa deschizi chatul de asistenta si suport clienti.
Cauti un Număr de telefon eMAG București?

Ca o informatie in plus, telefonul eMag: 0722.25.00.00 nu se mai poate apela deci tot pe chat trebuie sa vorbesti cu un operator eMAG.

In acest articol oferim informatii utile pentru cei ce cauta sa descopera o modalitate de contact mai eficienta cu eMAG, magazinul online indragit de milioane de clienti.

Poti descoperi pe site-ul nostru si modul de contact Glovo Romania

Centru de relatii clienti eMAG prin serviciul de call center vor prelua clientii pentru asistenta live direct pe chat sau telefonic prin apel la serviciul de call center. In curand serviciile de relatii clienti vor trebui sa preia clientii si telefonic prin modalitatile de contact eMAG disponibile in cadrul rubricilor de contact aferente site-ului emag.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *