MyEnel aplicatie mobila clienti Enel

MyEnel este o aplicatie mobila dezvoltata special pentru nevoile clientilor Enel in gestionarea facturilor de gaze si electricitate, transmitere index sau asistenta tehnica.

Intr-o analiza amanuntita identificam functiile esentiale ale aplicatiei MyEnel dar si modalitatea de logare in aplicatie sau autentificare in MyEnel portalul de gestionare online a contului de client Enel.

Aplicația MyEnel

Aplicatia MyEnel numai este disponibila online – Alege noua aplicatie MyPPC Energy

Gestionezi toate informatiile in timp real, facturi, index sau contracte Enel.

Pnetru a utiliza aplicatia MyEnel este necesar sa o descarcati din magazinele de aplicatii pentru dispozitivele dvs. Vom evidentia in functie de sistemul de operare accesul la magazinul de unde puteti descarca aplicatia MyEnel astfel:

Descarcă din MyEnel: Magazin Play  |  AppStore  |  AppGallery

Daca nu doresti sa ai instalata aplicatia MyEnel  îți recomandăm să accesezi https://my.enel.ro din browser unde este necesar sa te loghezi cu o adresa de email valida si parola setata de tine la crearea contului MyEnel.

Functii MyEnel de interes clienti Enel

Printre beneficiile aplicatiei am identificat cele mai uzuale si necesare functii care sunt accesate adesea de clientii Enel astfel:

  • Transmitere index Enel direct din MyEnel;
  • Istoric index Enel;
  • Factura Enel – poti plati factura pentru unul sau mai multe locuri de consum direct din aplicatia MyEnel;
  • Poti vedea daca ai sold restant sau care este soldul actual la Enel;
  • Poti vizualiza ofertele Enel si promotiile pentru aer conditionatm centrala termica sau alte produse Enel.

La Istoric Consum vezi Perioada, Index Vechi, Index Nou și Cantitatea. De asemenea, vei observa că există mai multe tipuri de citiri și anume

  • – Autocitire – când citirea este facută de client;
  • – Citire – când citirea este facută de operatorul de distribuție;
  • – Estimat – când se estimează de către furnizor sau distribuitor;
  • – Estimat conventie – convenția este dată de client la contractare (cât crezi că vei consuma)

Cu ajutorul aplicatie MyEnel nu pierzi timp absolut deloc intrucat poti trimite rapid indexul autocitit si poti plati factura ta la energie printr-un simplu clik daca ai salvat cardul in aplicatie.

Aplicatia MyEnel este utila tuturor clientilor Enel si de regula functioneaza fara probleme tehnice mai ales daca ai instalata ultima versiune.

Cu aplicația MyEnel îți administrezi cu ușurință contractele de energie electrică sau gaze naturale, soliciți ajutorul în orice problemă, direct de pe telefonul mobil. De regula ai acces rapid la serviciul de call center Enel daca ai probleme tehnice sau doresti sa obtii informatii despre facturi si contracte.

Daca esti client Electrica Furnizare iti recomandam sa urmaresti articolul nostru despre aplicatia MyElectrica.

Creare cont in MyEnel

Daca nu ai cont sau nu ai utilizat aplicatia MyEnel iti recomandam sa urmaresti pasii de creare cont MyEnel:

  1. Accesezi aplicația (my.enel.ro) și dai click pe butonul „Nu ai cont?”
  2. Selectezi profilul de „Persoană fizică” sau „Persoană juridică”* –  Completezi cu datele tale: adresa e-mail validă, număr telefon în format international (+40), cod client, Cod plată, CNP/CNUI, nume și prenume. Dacă ești client: Codul de client și codul de plată le găsești pe prima pagină a facturii tale.  Alegi și parola pentru contul tău MyEnel.
  3. Înregistrezi acordul pentru Termenii și condițiile furnizării serviciului, Acordul pentru prelucrarea datelor personale* și apeși butonul „Trimite”* *Poți înregistra deja opțiunea ta inclusiv pentru primirea facturii în format electronic
  4.  Primești prin SMS, un cod unic din 6 cifre, cod ce îl vei introduce în casuța „Cod validare”* apoi apeși butonul „Trimite”.* codul primit prin SMS trebuie introdus în maxim 30 de secunde. Dacă timpul este prea scurt poți solicita trimiterea unui nou cod.
  5.  Verifici e-mailul și accesezi link-ul primit pentru validarea adresei de e-mail introdusă la crearea contului. Apesi butonul „Validare” pe pagina web nou aparuta.

Recomandam sa setati parole puternice cu cifre litere sau simboluri, parola fiind recomandat a se schimba odata la 3 luni indiferent de cont.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *